12 stycznia 2013

700 obserwatorów :D

Patrzcie, patrzcie patrzcie! Wczoraj miałam dokładnie 700 obserwatorów :D


Teraz jest już nawet 703 ;) Wszystkim wam baaardzo dziękuję. Każdy kolejny obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Czasem sama się sobie dziwię, że tak zacieszam do ekranu komputera, ale cóż, tak po prostu jest. Lubię wiedzieć, że nie piszę sama do siebie, więc wszelkie komentarze, obserwacje i kliknięcia na facebooku są dla mnie bardzo motywujące, zwłaszcza w momentach typu "neee, nie chce mi się pisać kolejnej notki".

Przez najbliższe dwa-trzy tygodnie, będę tu niestety zaglądać trochę rzadziej (tjaaah... sesja....), chociaż na pewno nie wcale. Ostatnio mało co mnie tak odpręża jak blogowanie, więc między kolejnymi zaliczeniami, z przyjemnością będę sobie nadrabiać blogowe zaległości. 

Ok, idę zakopać się w notatkach, a wam jeszcze raz DZIĘKUJĘ za to, że jesteście. 


Przy okazji, jak ktoś jeszcze nie zgłosił się do mojego zimowego rozdania, to zapraszam ;) KLIKU

26 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu obserwatorów i kolejnych tylu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z perspektywy 30kilku lat mogę Ci zdradzić, że teraz z sentymentem wspominam sesje, zaliczenia i temu podobne studenckie atrakcje:))a nawet zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    U mnie nie długo strzeli 400 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Życzę kolejnej siedem-setki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Kochana :> Zawsze będziemy :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję;) Teraz tylko czekać na pierwszy tysiak ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, zanim się obejrzysz, przybędzie nowych obserwatorów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. już 705- teraz tylko czekać na 1000 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :D :* :* :*
    tak, owszem. buziaków moc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! I kolejnych 700 życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. To sporo :D Tylko patrzeć, jak ta liczba będzie wzrastała :) Gratuluję i życzę powodzenia w sesji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń